Nu jädrar!

Hej på er! De sista dagarna har jag haft häcken full. Igår försökte jag att lägga över kort från mobilen till datorn. men det fungerade ej=( Nu har jag lyckats lägga över en del kort, men vet i sjutton var korten från GC tagit vägen. Så de får vänta lite till... Här nedan följer iaf. några inredningskort.
Halva delen av vardagsrummet, med gamla tapetern, bänken och bordet.
Nya vardagsrumsbordet.
Nya vitrinskåpet
Först såg Sunes rum ut så här. Nygravid som jag var, fick jag kräkkänningar varje kväll som jag nattade honom.
Målade över med vitt och sparade sedan en grön rand vid sängen.
Blev helt ok, men mådde fortfarande illa=(
Hittade denna fina tapet med fordon och mamma hjälpte mig att sätta upp den=)
Köpte klarsydda bamsegardiner på loppis för 50 spänn!
Nuvarande sovrummet i ljusrosa. Det ska målas om till ljusgrönt. Färgen är köpt, men jag har ej hunnit med detta...
En del av köket. Har inhandlat en kökssoffa, som min kära mor målat vit och svärmor klätt med tyg. Kort på den kommer en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0