kunde haft roligare...

Ola... Sitter i sängen invirad i en handduk, uppallad med kuddar och en kopp svart te i min hand. Utanför fönstret hör man hur folk slamrar med sina bestick och hur barn och vuxna kommunicerar. Igår kväll fick jag en fruktansvärd magkramp, har aldrig varit med om något liknande. Jag profylaxade för fullt ca var 2-3e min och började fundera på om bebis ville ut. Emils mor sätt här en bra stund och masserade min rygg, samt fick mig lugn. Sune sov som en liten gris här bredvid, tur det. Sedan blev det en hel natts springande med spyor och diarre som avlöste varann. Usch, not so fun. Men gladast är jag över att bebis i magen inte ville komma ut än. Dock en märklig känsla att må skit av en antaglig matförgiftning och samtidigt känna bebis ha ravefest i magen. Önskar ingen detta!! Nu e jag iaf bättre, inga krämpor och spyor iaf. Vet i sjutton om jag vill äta något mer innan avfärd hemåt imorgon... Men dricka ska jag göra så Gott jag kan. Blir en blandning mellan resorb,vanligt vatten, Cola utan kolsyra och svart te. Take Care!

Kommentarer
Postat av: LottaLotta

Usch, stackars dig Anna! Skickade ett sms imorses, blev lite orolig när du inte svarade... Hoppas övriga i familjen klarar sig och att du mår bättre! Hem till kylan imorgon då - vi har två dagar kvar och skall verkligen försöka njuta av dem fullt ut!

Kramis

Svar: Hej. Jag har inte fått nåt sms... Säker på att du skickade till mig och att d inte va nåt mail;-)??
Anna Petterson

2012-12-11 @ 20:52:05
Postat av: Mimmi

Näe! Stackars dig! :-( Vad jobbigt. Skönt att det inte var nåt med bebis iaf. Hoppas ni har haft en bra resa trots det! Kram

Svar: Idag e jag typ som jag ska igen. Bara en aning sliten. Resan hem gick otroligt bra. sov nog nästan halva biten. Aningen köldchock bara när man klev ur planet... Hoppas allt e bra med er i vinteryran. Kram
Anna Petterson

2012-12-11 @ 22:43:38
Postat av: Lotta

Det VAR ett sms -ett långt ett faktiskt!
Börjar kanske bli dags för en ny telefon ändå...
Kram

Svar: Ok:-) ja en lur högst upp på din önskelista e nog att rekommendera;-)
Anna Petterson

2012-12-12 @ 10:21:53
Postat av: Åsa Garmin

Hoppas att du blivit bättre nu. Ingen kul att genomlida alls.

Svar: Tack. Nu e det bra igen:)
Anna Petterson

2012-12-15 @ 10:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0