Hoj

Tjohoj! Är några dagar sedan jag var inne här. Full rulle har det varit. Och höggravid som jag börjar bli, så har jag en himla massa projekt på G. Pratar dock inte om alla, utan några hemlisar håller jag för mig själv;) Igår kväll hade vår familj drop-infika iaf. Det kom ca 20 pers. Vi bjöd på enklare förtäring. Det blev en lyckad kväll och jag är glad att så många ville kika in! Sitter nu på jobbet och äter pepparkakor. Jag jobbar bara imorgon och den 28:e December, sen är mitt vikariat slut. Det känns riktigt sorgligt faktiskt. Jag har älskat att vara här, stället och kollegorna har blivit som ett andra hem. Livet leker annars. Jag blir tjockare och typ gladare, fast tröttare. Sune är glad och farmor har lyckats klippa honom. Emils axels är mycket bättre och han har med blivit fixad i frissen:) Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0