åååå!!

Jag blir såååå ledsen!!! Och arg mest!!!! Hade just gjort ett inlägg, långt som sjutton och så försvann det:-( har iaf haft en kanondag och fredagsmyst med en mysig familj över ett mål tacos och godis. Tyvärr har jag tendens att i vanliga fall prata mycket, men ikväll var det för mycket:-( Emil ifrågasatte mig efteråt och sa att jag pratar så mycket att det inte End är sammanhängande och att jag har onödigt långa uttläggningar med. Jag kan faktiskt inte göra annat än att hålla med:-( inser att jag fått en diagnos till: graviditets-svammelutanrödtrådsjukan. Pust. Nu söva. Over and out

Kommentarer
Postat av: Lotta

Oj Anna! Det låter som att du blivit smittad av mig... Jag har så långa utläggningar om saker att jag helt tappar tråden och glömmer var jag började och vart jag vill komma!
Peter brukar ju dessutom påstå att jag HITTAR PÅ ibland, jag kanske är mytoman - vem vet!?! Kram Lotta

Svar: Åh sjutton!! Kanske e d så att du blev sådan först och att det lijsom har smittat telepatiskt genom luften. Lr så har du smittat en fågel som sedan flugit hit, bajsat på min tomt, som jag sedan klivit i och fått med in i huset:-( konstig att bars jag blivit smittad isf...längtar mer än mest efter dig min vän.
Anna Petterson

2012-12-22 @ 15:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0