Värdelsös

på att uppdatera min blogg är bara förnamnet. Ursäkta mig. Emil har ju krånglat å bytt bredband å grejer å jag har deppat ihop på allt som har med teknik att göra. Nu fick jag dock tummen ur röven och lyckades sparka igång datorn. (Inte vidare svårt faktskt. Bara att stoppa in en närverkskabel) =)
Allt är bara bra här, Sune är lite snorig i snoken,men verkar ej må dåligt av det.

Jag har jobbat på för fullt och trivs helt ok. (Funderar ändå fortfarande på vad jag vill jobba med framöver) Jag känner att jag måste kunna jobba med något annat än fritids...Vill utvecklas liksom.

Idag är det VM i mountainbike. Klockan 16.30 går stratskottet för herreliten där min sambo Emil är med och trampar. Håller tummarna för han!

Ha det fint!




Kommentarer
Postat av: emil

Du kan du Anna. Stavningen blev sådär va =) Saknar er älsklingar!

2011-09-04 @ 08:01:20
Postat av: Anna

Ha,ha, jag stavningen blev helt kass. Kan ju nästan tro att jag drabbats av dyslexi

2011-09-04 @ 20:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0