tapeter

Iklädd morgonrock, mysbyxor samt raggsockar sitter jag vid köksbordet och gör detta blogginläggg. Hösten är här. Jag tände faktiskt ett litet ljus till frukosten för att mysa till det en aning. Jag känner mig ganska till freds med livet. Jobbet flyter på helt ok nu efter ett möte med kollegan och rektorn där vi fick rett ut saker ocg ting genom att lägga korten på bordet. Det känns gott. Emil är hemma(åtminstone till på fred) Sune mår bra och är glad. OCH vi skall snart om ett tag, typ en månad flytta till ett annat hus=)

I vanliga fall skulle jag bli höstdeppig, men det känns ganska skönt. Jag är ju ändå inte ett stort fan av värme och bad. Ska jag vara ärlig så har jag inte badat på typ 3 år...

Här är några av följande tapeter jag funderar lite på...Ingen av dem känns som lämpliga till fondväggen över sängen. Jag funderar snarare på en liten fondvägg i matsalsrummet över ett sidebord.


Denna är lite turkosaktig. Svårt att se. Finns även i svartvitt.



Finns även i gråvitt. Fast jag föredrar nog hellere beige...



Ja...Inte ens säkert det blir någon av dessa. Jag spånar vidare.

Nu packa och byta om. Hurtiga jag (NOT) skall cykelpendla till jobbet idag=)

Fin dag!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Tjo!

Alla var jätte fina men jag gillar den med blommorna! Kolla in Mimou´s tapeter och PIP, har jätte fina med blommor och fåglar på!

Go lite crazy, gör ett helt rum, skit i fondvägg det känns så 2010, hihi!

kram kram

2011-09-28 @ 11:40:39
Postat av: Anonym

Hej Anna (och Åsa) jag gillar också den med blommorna + att jag gillar turkos!



Jag är ju alltid lite efter så med risk för tantvarning (både hängsle och livrem) hade jag nog tagit det säkra före det osäkra = fondvägg.



Fast å andra sidan har ju jag fortfarande ful-furu i hemmet - snart är jag så ute så jag är inne ska ni se!!!

2011-09-28 @ 13:29:20
Postat av: Åsa

uuuuuusch Lotta vad jag fortfarande känner mig hemsk efter ful-furu fadäsen... men nu har du ju terapimålat så mkt så nu är ju allt furu typ vitt, om inte Peter aktar sig så e han nog oxå snart vitmålad!

Anna vad tycker du om heltapesering? jag tycker det är jätte fint, skulle vilja göra om alla rum hemma med samma tapet i hela rummet, inte likadana i ALLA rummen nu då :-)! då hade man nog behövt en liten extra stark svamp att suga på under tiden man var hemma!

2011-09-28 @ 14:53:24
Postat av: Svärmor

Du ska kolla på Rusta också, av alla ställen.

Både Anki och Anja har köpt jättefina tapeter där.

Kram

2011-09-28 @ 17:08:43
Postat av: Anonym

Hej Anna och Svärmor!

Jag har också sagt till Anna att kolla Rusta, absolut värt ett besök!

Jag åker gärna med vid tillfälle - jag vet ju hur det är att bo ihop med nån som är NOLL intresserad av tapeter och inredning...

2011-09-29 @ 13:49:35
Postat av: Anna

Japp. Man ska helt klart kolla upp tapeter på olika ställen innan det shoppas=) I promise. Visst får du Lotta följa med mig till Rusta. Kram kram

2011-09-29 @ 20:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0