Hej hopp!

Nu var det några dagar sedan jag skrev igen. Tänkte faktskt på att skriva igår, men då krånglade typiskt datorn. Sune sover gott och jag slappar i soffan. Ska försöka lägga mig ganska tidigt idag....Emil är i Holland några dagar. Sista gången för detta året som han far iväg. Ska bli otroligt skönt att få vara en komplett familj några månader framöver=) Nästnästa helg är planen att vi ska flytta in till stan. Jag och mamma har ju målat och donat i huset och vi har lite tapetsering och luckmålning, samt köksmöblersmålning kvar innan vi är helt klara. Imorgon skall Sune fotas på dagis. Hoppas han kan sitta still och vara glad som han oftast är=)


Kommentarer
Postat av: Åsa H

Klart Nunisen sitter still och blir ursöt på kortet!! Kanske man kan få ett litet kort på pöjken sen :-)!?

Det e helt sjukt att tiden går så fort, om 2 veckor bor ni i "stora" staden, jippii!



kram kram

Åsa

2011-10-19 @ 14:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0