Grejat

Sitter i soffan med Emil. Strax sov sängen. Jobbade 12.15-16.15 idag, en ganska lagom lång dag enligt mig. Efter jobbet kom Emil, Nunisen, min mamma och pappa och hämtade upp mig på jobbet, för att fara vidare in till huset i Alingsås och greja lite. Jag cyklade till jobbet idag för er som undrar. Drog nog slutsatsen att det kanske är sista gången för i år... Sådär halvsegt och trist faktiskt. Väger ju typ 10 kilo för mycket+en fullpackad ryggsäck. Hade gött ont i de nedre regionerna efter cykelturen... 
Fick inte gjort så himla mycket i huset. Emil skulle montera ihop Sunes nyinköpta säng. Han kom bara halvvägs, då en viktig mittbräda fattades. Pappa skulle sätta fast köksluckehandtagen och de tokjävlades så han fick lov att borra om och greja. Jag och mamma skulle montera tv-bänken, men kom la typ en tredjedel på väg...Skulle målat köksmöblerna med, men det får bli en annan dag...

Vi fick iaf satt upp lite provisoriska gardiner och kylskåpet har fått en ny plats bredvid spisen istället för på väggen mitt i köket=) Jag är glad att det snart är söndag=) Men först jobba två dagar till.

Trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Ulla

Hoppsan! Det där lät lite bökigt. Vissa dagar är så där, inget funkar. Det kommer nog bättre dagar. Ring till IKEA så får de skicka brädan till er. Det ska bli kul att ser ert nya hem. Kram på er. Puss på Sune!

2011-10-27 @ 06:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0