Tjo!

Tja.

Ursäkta dålig uppdatering. Men jag är ingen datamänniska och jag har inte fått igång min dator när Emil varit iväg=( Han har vart på träningsläger en veckai Spanien. Funderade ärligt på att lägga ned bloggen(Lättare att skriva vanlig dagbok) Men då kan ju inte ni läsa på samma vis... Allt är iaf bra. Jag tänker söka nya jobb i veckan. Önskar jag kunde hitta någonting annat som inte har med fritids och skola att göra(Men vad skulle det då va?) Kom gärna med tips! För övrigt har jag komit igång med träningen lite smått igen och kör på HÅRDDIET. Dvs. Knäckebröd, knäckebrös, knäckebröd=) Jag är dock lite varsammare denna gång för att inte dra på mig någon skit såsom skador och bekymmer. Man måste unnan sig godsaker ibland med. Nu pussa lite på mannen min och sen läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0