Slut på helgen

Gott att jag är ledig på måndagar också. Imorgon kommer kanske en vän en sväng och hälsar på. Vi har inte setts på ett bra tag nu. Igår hade Emil vilodag så familjen kunde göra "normala familjegrejer" Vi tog bilen in till stan, parkerade den, gick på promenad, lät Sune kika på djuret i Nolhaga park och leka på lekplatsen en stund, samt att vi käkade mat på stan. Idag har vi varit hos mina föräldrar och ätit mat. Jag gjorde en taccopaj på mitt vis. Hade inte en gnutta smör till pajdegen,(Glömt att köpa) så fick lov att använda mig av philadelphiaost och lättcreme fraiche.
Det blev faktiskt riktigt bra.
I eftermiddag har jag gått på gymmet en sväng. Ska se till att komma igång så sakta med träningen igen. Hostar tyvärr en aning när jag anstränger mig och får upp pulsen...

Jag och Sune kollar in getterna och grisen



Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Sötisar!

2011-11-14 @ 04:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0