Hej och hå

Sitter i nattskruden, nyduschad och nyäten. Emil går å lägger sig nu, kuuuuuul=) Nä, ärligt talat så får han mer än gärna lägga sig om han nu är trötter. Jag har redan tingat en sovmorgon imorgon. (Skall väl tilläggas att jag redan haft 5 sovmorgnar. MEN DÅ SKALL ÄVEN TILLÄGGAS: Att Emil åker till Spanien på måndag och är borta en hel vecka!! Jag är inte alls sugen på det faktiskt. Men så ser vårat liv ut. Min hjärna var inställd på att ha honom hemma, iaf till typ Januari, men nu är läget ICKE. Jag låter kanske sur, men det är inte så farligt... Det är ungefär sådär lagom att bara ena mungipan åker ned medan den andra ler lite halvfalskt glad=) Va fan, en vecka är ju faktiskt en bit of kaka=)

Idag har jag varit så där himla redig så jag måste skryta lite. (Är ju störande när andra är så himla duktiga så nu måste jag säga att jag varit duktig med) Var på gymmet vid 11-tiden innan jag for till jobbet och nu ikväll har jag varit på ett spinningpass. Funderar starkt på om det överflödiga fettet på min kropp( och då snackar vi typ 90% av hela mig) Skulle kunna tänka sig att förvandlas till muskler. På si sådär 2 veckor...Om jag ligger i riktigt ordentligt, såååå kanske...Jag är iaf inne i en gå ned i vikt-sväng igen. Kul tänker nog vissa av er. Men jag tycker faktikst helt ärligt att det är lite kul. Eller kanske ska säga spännande. Alltid spännande att se vågen visa mindre och mindre ju mer och längre man kämpar. Hmmmm, vi får se hur det går. Hade ju varit nice att slippa enn kropp i strejk iaf. Jag har fortfarande problem med lederna och äter medicin 2 gånger dagligen. Nu funkar jag helt ok, men får vara uppmärksam på om kroppen säger ifrån igen.

Nu lite annan internetkoll såsom blocket bland annat.

Trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: Åsa H

Härligt att du e igång igen! Då ses vi på torsdag hoppas jag :-)!

Trist att Emil skall iväg men det är ju ändå hans jobb och det kan man ju inte skolka ifrån hur som helst :-)!

Ses snart!

Kram kram

2011-11-16 @ 10:54:47
Postat av: Anna

Nä på tosdag blir jag hemma och återhämtar arslet. Har sketaont i sittknölarna=(

2011-11-16 @ 20:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0