Besök

God kvällen på er!
I eftermiddag kom svärmorsan och hennes man på besök. Det var ett bra tag sedan vi sågs sist. Närmare bestämt på mtb SM i Borås i Juli månad. Jag har faktiskt tagit ledigt från jobbet imorgon för att umgås med familjen. Är fortfarande lite krasslig med jädra rethosta och en aning snorig snok. Vill bli frisk nu så att jag kan börja småträna lite igen. Har varit en sväng hos frisören och klippt till håret en aning. Känner mig faktiskt lite snyggare nu=) Har också varit på arbetsförmedlingen och skrivit in mig då jag slutat ta ut mammapengdagar. Tänkte spara en del( Man får ju spara dem i nästan 10 år) NU kolla blocket efter en Hemnes bäddsoffa.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0