Underbart härlig kväll

Jag är typ frisk! =) Hade nog kunnat jobbat idag, men har fortfarande lite halsont och är snörvlig. Tycker det är lite ojyst mot honom som jag skulle vara hos, då ett personlig assistentjobb är ganska intimt. Inte fräscht att va halvsjuk då.
Ikväll har faktiskt jag och min goda vän Maria varit på Musses i Alingsås och ätit 3-rätters. Helt fantastiskt gott. Förrätt blev olivet och fårosttallrik, varmrätt lammgrillspett och citronglass till efterrätt. Mums filibabba!

Dagens citat: Det är helt ok att få vara sunkig och slött klädd ibland, MEN bara hemma!

Här är jag idag, ikväll, nu faktiskt=)

Ögonbrynen ser normala ut igen. Tur det.

Tjo hopp!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Härligt att höra att ni snart e helt krya!! Jag har kännt lite miniskrap i halsen i veckan men nu e det nog borta...kanske bara e lite trött... känner sjuk panik när man inte kan träna, men vila gör ju en gott sägs det.. sitter och funderar på att anmäla mig till öppet spår nästa år..undra om det har med åldern att göra :-)!

kram kram

Åsa

2011-05-19 @ 09:31:05
Postat av: Lotta

Till Åsa; du HAR en ålderskris! Jag sa ju det! Fast jag är ju jätte-jättegammal jämfört med er! Kram

2011-05-19 @ 22:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0