På bättringsvägen

Idag har vi haft en feberfri dag, men vi är fortfarande snoriga och hostiga samt att jag fortfarande har halsont.
Vi fick besök av Amanda och hennes dotter Nomie som för övrigt också var krassliga. Vi käkade lite lunch och tog oss en uppfriskande lugn och skön promenad. Man blir ju oftast inte friskare av att bara sitta inne och trycka.

Nu ikväll har min mor varit här och vi har grejat lite i vårat hem. Bland annat röjt upp i hallen bland alla vinterjackor och skor. Tyvärr har jag inget före-kort, men tänk er dubbla lager med skor på skohyllan och knöktjockt med jackor och brist på galgar, så kanske ni förstår att det ser bra ut nu=) Vi har en liten hall, men nu känns den riktigt stor. Det liksom ekar!



 Nunisen hjälpte till att dammsuga i sovrummet i morse


                        Nomie och Sune


                          Sune plutt





Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

å 17, vi har en hall =) Supersune ser glad ut. Underbart

2011-05-17 @ 21:58:07
Postat av: Ulla

Så fint! Härliga foton på den lilla sötingen. Kram

2011-05-18 @ 06:11:34
Postat av: Lotta

Hej lilla Anna, förlåt att jag inte ringde tillbaka tidigare - full fart hela dagen idag! Anar att det är mitt i läggningen nu så vi hörs imorgon istället. Kram & godnatt!

2011-05-18 @ 20:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0