Jag har varit usel

på att uppdatera min blogg. Har liksom inte varit motiverad för fem öre. Tror det främst beor på att jag fortfarande inte har kunnat börjat träna och jag startade ju bloggen i samband med starten på "mitt nya liv". Knät svullnade återigen upp för några dagar sedan och handen är tyvärr fortfarande ur balans eller snarare helt fucked up. 

Tycker det är trist att skriva negativa saker hela tiden...Jag är inte sur och deppig av mig i vanliga fall och därför har jag heller inte velat att ni som känner mig lite sämre, skulle få en fel uppfattning av mig.

Fast nu tänkte jag försöka bättra mig. Emil for till utlandet idag igen och blir borta till slutet av månaden. Så för hans och alla ni andras skull som undrar hur det går för mig och Sune och vad vi gör om dagarna, så tänker jag försöka hålla bloggen vid liv.
Här kommer några bilder från dagen.

            På Landvetters flygplats





Nu ikväll har Sune tyvärr lite feber. Jag har inte tagit den men jag känner at han är varm. Han somnade för en stund sedan, men jag kan höra att han inte sover alltför bra. Det är ljud av hosta som kommer från hans sovrum. Stackars liten=(

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Men oj.oj så stor han blivit, våran lilla plutt.

Längtar efter er. Kram

2011-05-13 @ 19:48:39
Postat av: Anna

Ja du svärmor. Här går det fort, fort=) Hoppas allt är ok med er/Kram kram PS: Nunisen har feber=(

2011-05-13 @ 21:13:20
Postat av: Ulla

Stackars Sune och stackars Sunes mamma. Gå och sov nu det kanske blir en knölig natt.

2011-05-13 @ 21:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0