En speciell dag

Hej!

Nu har jag varit lite kass på uppdateringar de sista dagarna. Min och självklart Emil son också=) har haft en tendens att somna sent på kvällarna. Efter det har jag orkat kika tv en liten stund och absolut inte orkat att datorisera.

Mitt knä svullnade alltmer häromdagen, så igår var jag hos doktorn igen. Han kunde tyvärr inte hjälpa mig mera, utan nu väntar jag på en remiss från Sahlgrenska i Göteborg. Där ska jag få träffa en reumatikerläkare.
MEN jag vill att saker och ting ska hända nu! Så idag fick jag fixat till mig en tid hos en homeopat som bor en bit utanfö Herrljunga=) Det var mycket intressant. Jag fick sitta på en stol framför honom. han lade sin hand på mitt onda knä och klappade liksom försiktigt. Även samma sak med handen. Sedan fick jag prova att gå några meter och även röra på handen. Sedan gjorde han samma procedur igen. Jag fick även en ackupunktur nål i häger öra. Den skall sitta där i 24 timmar.

Igår var jag även hos frisören. Så här blev det.



Jag klippet lika långt på båda sidor denna gång, färgade det mörkare och gjorde lila samt orange slingor...



Trevlig kväll!!

 

Förresten ett litet kort på Nunisen med=)


Kommentarer
Postat av: Johanna

2011-05-21 @ 22:17:06
Postat av: Johanna

Snygging! Hoppas det hjälper med hokus pokus, det kan ofta vara bättre än läkare juh!

2011-05-21 @ 22:18:32
Postat av: Hanna, Villes mamma

Din stackare. Att det inte bara kan bli bra med dina dumma knän o händer. Lider med dig. Skickar över lite omtanke. Kram

2011-05-22 @ 22:34:24
Postat av: Lotta

Grattis på födelsedagen! Puss & kram

2011-05-23 @ 15:04:11
Postat av: emil

Ni är ju skitsnygga =) Busar! Älskar er!

2011-05-24 @ 19:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0