Dagen

Tja!

Nu har det gått några dagar igen och lite saker har hänt. Igår fyllde jag till exempel 27 år som inte kändes vidare kul...=) fast inte trist heller. Jag sa även upp mig från jobbet och det kändes inte alls kul. Tyvärr vet jag ju inte hur länge ledbesvären skall hålla på och jag kände att jag inte kunde utöva alla de saker som jag skulle kunna få i uppgigt framöver. Till exempel starta en gräsklippare, cykla, bära tunga grejer med mera.

Idag har jag varit i Trollhättan med två andra mammor. Äntligen fick jag köpt mig en klänning till Emils systers bröllop som är i början av Juni, mysigt.
Jag fick även köpt mig en väska som är hälften så stor som skötväskan. Mycket smidigare att ha med sig den framöver.

                               Väskan



Klänningen. Ni får se den på när det är dags=)





Nu ska det kollas jobb på platsbanken igen. Känns väl halvmotiverat då jag känner mig som en skadeskjuten kråka...Fast någon gång måste jag ju bli bättre!

Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0