Aldrig!

Om jag och min Emil ska gifta oss någon gång, då SKA vi båda planera det tillsammans. Jag sitter och sneglar på tv:n och där är det just nu Älskling, här är ditt bröllop! Mannen verkar planera i princip allt. Hua, det skulle jag aldrig våga. Då skulle jag säkert få gifta mig i snöstorm eller varför inte på en cykelcrosstävling i regniga och leriga förhållanden. Kanske låter lite dum nu, men man vet ju aldrig vad Emil kan hitta på=)

Idag har jag och Sune varit i Alingsås med min far och gjort lite viktiga ärenden.
I eftermiddag bet vi ihop och gick ut i blåsten en stund.

                           Så mysigt



                            Snutten



Tänk om en annan kunde sitta så där på huk helt oberörd. Det kan man ju, noooot



Kolla in fina traktorn som Sune fick av Farmor och farfar Jan igår=)

Fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0