Våren är här

Hi,hi!! Jag mår bra igen=) Är så otroligt glad. Har lyckats städa, torka golv, laga mat, samt varit utomhus och njutit av dagen.

                  Vårblommor i rabatten



Vi åt mellis ute och jag invigde min termosmugg med varmt gott te



Pappa och Emil klippte träden och Sune lekte fågel



Emil fixade i ordning cykelkärran åt Nunisen



Dagen annars:

Frukost: En tallrik gröt med russin och mellanmjölk

Lunch: Pastagratäng med tacoköttförs

Mellanmål: En mjuk smörgås med smör och hushållsost+ en kopp grönt te

Kvällsmat: Emils hemmagjorda tomatsoppa och vitlöksbröd

Äter kanske något mer ikväll

Ingen träning idag heller. Provade att sitta på cykeln men kändes uselt i knät. Skit samma, nu mår jag i alla fall psykiskt bra och det är underbart!

Trevlig kväll




Kommentarer
Postat av: Svärmorsan

Hej Gumman! Vad jag blir glad! Kram

2011-03-30 @ 21:14:37
Postat av: Anna

Tack=) Jag med. Stackars dig då=( Såg kort på spiken i tån. Hoppas den blir bättre iaf när allt läkt som det ska. Hälsa!

Kram

2011-03-30 @ 21:17:21
Postat av: Åsa

Vilka härliga bilder på två härliga godingar! Skönt att du känner dig bättre!

Jag gjorde arbets-EKG´t igår och det var ju skiiiit jobbigt men hjärtat fick en OK stämpel och han tyckte jag var stark (tackar!!). Orkade 32% mer än vad man skulle göra! Så när det bara att köra på! Jippi!

Kommer ni på mässan idag?

Hälsa familjen!

Kram Åsa H

2011-03-31 @ 10:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0