Vår

Är våren här nu tro? Det verkar ju så i alla fall. Hoppas, hoppas att det dröjer ett jädra tag innan vi behöver se snö igen.
Jag och Nunisen sitter i soffan och jag har fortfarande nattlinnet på...så himla segstartad på morgonen. Vet i sjutton hur det ska gå att börja jobba till hösten. Antar att jag får ta smällen då.
Idag blir det nog en lugn dag hemma. Vi ska se till att komma ut och få frisk luft i alla fall. Foten lever sitt eget liv och knät lika så...Skit rent ut sagt!

Trevlig dag!

Ps: Kanske låter som att jag är neggo och deppig, men det är lugnt=) Är snarare trötter och förbannad på min klena kropp


Kommentarer
Postat av: Åsa

God morgon!!!



Jätte fina koftor! Jag e typ lite "rädd" för färg o e lite avis på de som vågar köpa kläder med färg! Men svart e väl en färg??!!:-)

Jag tycker så synd om dig med foten och knät, det kanske skulle bli lite bättre om du gick till Gert, jag kan följa med som stöd om du vill!



ha en härlig dag med Sune i solen!

kram Åsa

2011-03-24 @ 08:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0