The day

Dagen:
Frukost: En halv tallrik gröt och en clementine (Sune ville inte ha sin gröt så jag åt upp den)

Mellanmål: 2 riskakor med honung

Lunch: Potatismos och fiskgratäng

Mellanmål: 2 hembakta muffins+ 1 clementine

Innan träning: En Dahlblads fudge crisp bar

Kvällsmat: Potatismos och fiskgratäng

Fysisk aktivitet: 45 minuter spinning på Allegymmet

Lotta tyckte att mina muffins liknade talgbollar och hon tyckte att jag kunde hänga ut dem till fåglarna. Ha,ha! Borde kanske göra det, då jag inte matat dem på hela vintern. Istället informerat fåglarna om att grannen gärna ger dem mat. Detta är inte för att jag är snål på något vis, vissa saker har jag bara så svårt för att ta tag i. Som till exempel att vattna blommorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0