Lördagen

Frukost: lyxfrukost med hönökaka, bregott och rökt lax+ en kopp grönt te

Lunch: Potatismos och ungsstekt lax

Mellanmål: lite kycklingsallad

Kvällsmat: En stor hönökaksbit med bregott och kalkon

Nyss: En gainomax och en clementin

Dagen har annars varit bra. Min mamma, pappa och syster har varit här och jag bjöd på lunch. Pappa bytte däck på bilarna, medan vi andra grejade i trädgården. Eller...mamma och syster gjorde väl mest. Jag var inne och grejade lite och Sune lekte mest=)





Träning: Ingen tyvärr då knät fortfarande är kass. Vore kanske bättre att skita i allt som har med frisksport att göra och satsa på en ölhävarkarriär eller nåt i den stilen i stället. Kunde nog bli grym!

Imorgon ska Emil köra race i England. Håller tummarna!


Kommentarer
Postat av: Ulla

Världens gulligaste barnbarn. Saknar er!

Kram

2011-03-26 @ 21:04:38
Postat av: emil

Finaste! Älskar er mina skruttar!



2011-03-27 @ 10:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0