HATAR är bara förnamnet

När jag äntligen lyckats skaffa en ny sladd till kameran, så jag kan börja lägga ut kort igen, så sker någonting helt sjukt!
Igår när jag och Sune var och hälsade på Madde i Borså, så tänkte jag ta lite kort. MEN ICKE. När jag sätter på kameran så står det att kortet är skyddat??!!!??? Fattar ingenting!! Jag har ju för fasen inte ett simkort i kameran heller. Är det någon här som fattar vad felet är? Skit,skit,skit!!!

Gårdagen förresten:

Frukost: Som vanligt

Lunch: Thaimat på restaurang

Mellanmål: En kopp grönt te och en grov baguette med ost och skinka

Mellanmål: 2 knäckebröd med philadelphiaost+ en kopp blåbärste ( Mitt gröna te är slut=(

Kvällsmat: Ett mjukt tacobröd med massa gött i

Träning: Ingen alls. Tog medveten vilodag

Nu ska vi byta om här och gå ut på en morgonpromenad. Eller vi kanske snarare ska säga en eftermiddagspromenad, eftersom Sune väckte oss redan klockan 06.00 Yeah!!

Kommentarer
Postat av: Åsaa

Ibland ska allt bara jävlas. Vet hur det kan vara. Min kropp har inte velat som jag senaste veckan men igår var jag tillbaka igen. Skulle ha kört 3 timmar spinning men fick kliva av efter en timme kände mig lite konstig i halsen men inte ont eller några andra varningstecken. Under första halvtimmen var pulsen över alla pulszonerna utan att jag ändrade motståndet eller kadensen. Men kände inget i kroppen i övrigt, valde att plocka bort konditions träningen som var inplanerad i söndags :(. Gjorde ett nytt försök i tisdags, löpning inomhus. Körde 30 minuter i lungt tempo men låg tio över. blev inte ett pass jag ville ha men igår så funkade allt som det skulle.



Man blir bara lite sur när man inte har någon symtom mer än att pulsen inte är som den ska. Har då helre en riktig förkylning. Hoppas att du kan köra din mil snart. Körde drygt 3 km igår på 20 minuter, ganska nöjd när kroppen bara jävlats under en vecka.



Hälsa Emil när han kommer hem och ge Sune en stor kram så får vi vell snart träffas hos Lotta för en tjejdag. Jag lovar att inte bryta något till denna gång.



Kram Åsa

2011-03-05 @ 10:26:57
Postat av: Anna

Skit att du känner så då=( Håller med, bättre att vara sjukt sjuk några dagar och sedan bli frisk igen. Nä, nu får du allt hålla dej på benen! Trevlig helg=) kram,kram

2011-03-05 @ 21:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0