Ensam mamma

Det har jag varit idag och det var blandade känslor.
I morse bestämde jag och Sune oss för at åka med mina föräldrar och syster till Trollhättan, men under tiden som jag gjorde mig i ordning så blev jag deppig igen. Jag säger bara JÄVLA SKIT HELVETES P-PILLER!!!!! Jag har ju ätit samma i över 10 år, men då de nyss slutat att tillverkas, så har jag fått nya. Men efter knappt 2 månader med de nya pillren så har jag drabbats av di verse olika obehagliga ting.

1. Trött hela tiden

2. Grinar för nästan allt

3. Ångest för det mesta

4. svettning och darrningar

5. Folkskygg

6. Svullen fot och ett knä som knappt går att böja på

Ja, som sagt detta är ju absolut inte den person som jag brukar vara. Nu har jag i alla fall slutat med dessa piller och fick ett par nya i Torsdags. Jag väntar ett tag till och mår jag ej bättre så skiter jag i p-piller. Då satsar jag på familjen annorlunda i stället med typ 17 barn och lever lycklig och glad resten av livet=) Hi,hi!

Lite kul saker som ändå hänt idag!

1. Jag fick vara mig själv för en stund. Sune åkte själv med till Trollhättan. Jag låg på soffan och käkade popcorn!

2. Min familj är underbar och stöttande

3. Min lillasyster har hjälpt mig att få ordning i mina klädskåp ( Jag hatar att vika kläder)

4. Emil vann racet i England idag och imorgon kommer han hem=) Längtar massor!

Dagen annars:

Frukost: Gröt med russin och havregrynsgröt

Myspys: popcorn

Lunch: som igår

Nu: nudlar med gröna oliver

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag och Love mötte hela gänget i Trollhättan! Sune blev jätteglad när han fick se Love :)

2011-03-28 @ 09:44:18
Postat av: Åsa

Anna! nu bokar vi SPA o har det gött! Kanske Hagabadet? St Jörgen var ju jääääätte dyrt.. 1500 riksdaler för en dag kändes lite väl saftigt kanske.

Skönt att Emil kommer hem så du får massa kärlek och mys av honom!

Kram Kram

Åsa

2011-03-28 @ 11:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0