Dagen

Sitter i soffan och kikar på tv. Är lite trötter, men ska försöka hålla mig vaken till 22.00. Big brother!


Ännu en skön dag. Jag njuter av att vara frisk och räknar nu ned dagarna tills Emil kommer hem. 5 dagar kvar!

Dagen:

Frukost: som vanligt

Mellanmål: 2 Knäckebröd med mjukost+ en kopp grönt te

Lunch: Ungsbakad lax i rosmarin och apelsinsås, råris och hare covarts bönor

Mellanmål: En clementine

Mellanmål: En tallrik tomatsoppa och en knäckemacka med mjukost

Kvällsmat: Värmde laxen och bönorna som blev över från lunchen, men inget ris

Fysisk aktivitet: Promenad i grupp. Vi gick ett varv runt byn med Johanna och hennes familj cirka 40 minuter.
Imorgon är min pappa ledig och har lovat att ta Sune en stund, så jag kan komma iväg till gymmet=)



PS: Imorgon blir det några kort på mig i mina "nya" gamla jeans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0