Blod, svett och tårar

Ja, så kan man lätt sammanfatta min dag. I morse när jag vaknade så hade det högra knät svullnat än mer och gick knappt att böja på. Jag fick för mig att kanske, kanske p-pillrena som jag fick för snart 2 månader sedan inte kommer överens med min kropp. Så jag ringde till mödravården och fick ytterligare en ny sort. Hoppas på att snart bli piggare.

När jag och Sune sedan åt frukost, så liksom pulserade det i knät. Det gör inte särskilt ont men är en obehaglig och olustig känsla. Jag ringde till farbror doktorn och fick en tid. Min mamma tog ledig från jobbet och kom å hämtade mig, då jag var osäker på om jag skulle klara att köra bilen själv.

Väl hos läkaren så fick jag svara på massa frågor, han klämde och kollade på både knät och foten, samt att jag fick lämna både kiss-och sänka. Det kändes bra att han tog god tid på sig och var noggrann med allt. Provsvaren dröjer väl ett tag antar jag...

Tydligen så kan leder svullna upp om man har haft en ordentlig influensa eller annan infektion och jag var ju sjuk för några veckor sedan+ att jag åkt på en sjujävla nasty svampinfektion i de nedre regionerna=( Ska tillägga att det är tydligen är hur vanligt som helst. 75% av alla kvinnor får visst detta under sin levnadstid... Fast det är äckligt i alla fall. Jag håller med!

Mamma är här, hon och Nunisen är ute å leker på gården. Snart kommer pappa och syster också, vi ska va här ikväll, äta pizza och umgås.

Nu ska jag kolla in lite jobb på platsbanken.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Svärmorsan

Älskade lilla gumman! Det här låter inte bra. Krya på dig nu. Skönt att du har sällskap ikväll. Kram

2011-03-25 @ 18:58:29
Postat av: Johanna

Kan trösta dej med att jag inte fick till nåt löppass ikväll. När tomas kom hem var det redan sent och minusgrader.. Blev pannkakor och snacks framför Tv:n istället... :)

2011-03-25 @ 21:57:14
Postat av: Anonym

Du vet väl darling att får man el har man svamp infektion så är det OFTA för att man är FÖR ren, trösta dej med att du är en fräsching till women så du får äckla till dej lite;) Hiihihi...

Hur fräscht känns det att bara tvätta sej m vatten där nere...ikke alls MÄÄN..no more svamp;) Lööv ya!

2011-03-25 @ 22:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0