Bilder

Ursäkta dålig uppdatering, men dagen har rullat på. Frukost, morgonpromenad, diska, plocka ordning, laga mat, en väninna och min far kom, Jag och vännen vidare till gymmet(Pappa barnvakt), hem för mellanmål och nu sitter jag här med Sune i knät.
Här kommer några bilder på mig i jeansen som jag numer får på mig=) Ikväll kommer bilder från gymmet och även kort på söta vännen Maria som för övrigt är singel=) Det ni grabbar!

     
Inte meningen att kortet på mitt arsle skulle bli större, men får ingen ordning på det...Antar att rumpan inte går att krympa...

    

Konstigt, för nu fungerar det ju att göra lika stora bilder. Jag och datorer går inte ihop.

Kommentarer
Postat av: V.P

Nice as å dunder häftig frilla, dessutom en aktiv, omtänksam å ödmjuk mamma, helt klart positivt avis!!!!!

You rock women.....

Kyss å Klem

2011-03-02 @ 18:41:50
Postat av: Anna

Avis behöver du inte alls vara vännen. Du är en underbar mamma, vän och snäll-bloggsinlägg-kommentatör=)Puss på dej med

2011-03-02 @ 19:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0