Bakat muffins

Eller vad sjutton man ska kalla det...Jag fick ett recept på "nyttiga" muffins av Madde häromdagen. Saken är den att jag älskar att laga mat, men HATAR verkligen att baka. Tycker det är skittrist att följa recept till punkt och pricka. Freestylar gärna lite och tycker det är lättare med matlagningen.
Idag hade jag bestämt att göra exakt vad som stod på receptet, men ändå slank det ned lite vaniljsocker=)
Sen undrar jag om det inte skulle vara bakpulver i???



Tröttnade redan när jag rörde ihop smeten...


               Ska dom se ut så här??


Jag har ingen aning=( Tycker dom blev för jävla fula i alla fall. Hoppas att dom smakar bättre än dom ser ut.


Här är dagens lunch som blev jättegod!! =) Potatismos och fiskgratäng med torskfilé, sejfilé och crabsticks+ Emils hemmagjorda tomatsoppa från igår kväll.


Nu ska jag och Nunisen sova middag. Han är helt slut=gallskriker och jag skulle lätt kunna grina jag med. HATAR ATT BAKA!

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, du e la för söt..avancerat bak ;) Japp dom ska se ut ungefär sådär, inte jättesnygga direkt, men dina fina formar piffa ju upp dom lite iaf...Nope inget bakpulver ska de va i heller. va blev det för smak?

Gick dom å äta? :)

// kram

2011-03-09 @ 16:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0