Tjo

Nu har det gått några dagar igen. Igår var jag iaf hos homeopaten och på väg hem ringde jag Emil som berättade att Sune just höll på att välta spisen.
När jag kom hem så visade det sig att Sune hade tippat på spisen som hade en varm kastrull på den. Som tur var fanns det inget vatten i den, men den var tillräckligt varm för att han skulle bränna sig i ansiktet=( Han mår dock som vanligt och verkar inte det minsta ansträngt av skadan. Senare på kvällen kom pappa upp och hjälpte oss skruva fast spisen så den ej kan välta.

        Nunisen och jag efter olyckan igår.



Idag har varit en mysig dag. Vi har fått besök av lilla Hild aoch hennes mamma Kritina. Sune och Hilda hittade en liten vrå där de kunde gömma sig och mysa lite=)

                       Hilda och Sune



                              Mys pys



Imorgon skall vi skjutsa Emil till flygplatsen för nu är det dax för ytterligare en tur i några länder och tävla.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0