Saknar Eml

                    Just ätit kvällsmat



Hoppas n haft en trevlg midsommar och nte mår alltför kass dag=) Själv hade jag och Sune en lugn och trevlig kväll med mna föräldrar hemma hos deras grannar. Vd 21-tden åkte jag hem för att natta Sune och själv lade jag mig vd 22-tiden. Riktgt skönt. dag har vi hälsat på mormor och sedan hängt hemma hos min mamma och pappa.

Jag, Sune och mamma gick och lekte en stund på förskolan lekplats. (Där ska han skolas n i Augusti)

                    Mamma och Sune



Vi hade lite knytis igår så jag drog mitt strå till stacken och gjorde en sommarsallad, gubbröra, marinerade räkor och dessa godingar.



Det är rullat tunnbbröd med kallrökt lax och babyspenat i. Samt en röra på phladelphiaost, majonäs, och pepparrot.

Trevlik kväll!

OBS! Vi saknar Emil. Sune har sagt pappa flera gånger idag, tittat på mig och sett frågande ut. (Han lärde sig att säga pappa för bara några dagar sedan)

Kommentarer
Postat av: emil

Fy fasen. Din kvällsmat såg lite halvkul ut. Jag måste nog skynda hem så du får riktig mat =) Älskar er!

2011-06-25 @ 20:22:05
Postat av: Gunnar

Hejsan!



Kul att ses häromdagen! .-)



Skicka gärna bilderna om du har tid till det sen...



/Gunnar

2011-06-26 @ 11:26:15
Postat av: Lotta

Är Dalahästen ett substitut för Emil eller...? Kramis

2011-06-26 @ 15:39:22
Postat av: Anna

Gunnar, vad har du för mail då? Jättekul att träffa er=)

2011-06-27 @ 10:05:35
Postat av: Anna

Hi hi LOtta du känner då mig bra=) Kanske skulle tatuera in en dalahäst. Då kan jag liksom ha Emil på mig hela tiden. Ha ha

2011-06-27 @ 10:06:34
Postat av: Gunnar

Jaha, trodde mailen syntes ändå. [email protected] är den iallafall! :-)



Och du har väl redan tatuerat in Emil på dig?

2011-06-28 @ 11:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0