Norwegen

Tja.

Vi är i Drammen i Norge. Emil skall tävla här i helgen. Vi bor på ett av alla berg som finns här. Och här finns sjukt stora och fina hus. Inklämt emellan alla dessa nyrenoverade gammaldags trähus så finns det ett mindre hus. Här bor vi=) Spelar egentligen ingen roll... Men det vore dock nice med en fräschare toalett for example. För er som varit hemma hos oss, så kan jag säga att vår gamla toalett i stugan håller hög standard. Här har tapeterna släppt och när någon har duschat så ligger det skum och vatten över hela golvet. Alla fönster stod öppna när vi kom, antagligen för att vädra ut gammal röktlukt och gud vet vad. Några har jag stängt för att inte vi ska förkyla oss. Men vi överlever!

Nu ikväll tog vi en biltripp och var lite kulturella. Det fanns en väg sprängt i berget ända upp på ett berg som kallades spiralen. Himla coolt, synd dock att det inte var lite bättre väder, då jag kan tänka mig att det är en hejdundrande utsikt uppifrån.

              Emil vid ingången till spiralen





Sune somnade så fort vi satte honom i bilen. Han vaknade när vi bar in honom till sängen. Vi stoppade en flaska välling i munnen på honom i hopp om att han skulle somna om. Men icke...Nu är han piggast av oss alla...

Jag tog mej ett vinerbröd i väntan på bättre tider. Ha,ha skämt åsido. Vi har det bra. Nu har jag det bra.

Jag var ju hos remautologen idag och hon ville ge mig 3 sprutor. Efter första som hon gav mig i handen så ballade jag ur och vägrade som ett skrikande spädbarn. Jag skall få kortisontabletter ist=) Det var tydligen sviterna efter vinterns förkylning. Helt sjukt!!!!

                          Over and out



Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad skönt att det inte är någon obotlig sjukdom du har! Blir säkert bättre snart. Vad mysigt det låter med lite minisemester! :)

2011-06-18 @ 00:35:53
Postat av: Åsa

Ser riktigt gott ut med Winebröd. Har själv varit ute och cyklat innan regnet kom. Sedan satt jag och Micke och fikade på balkongen.

Skönt att det inte var något jobbigt med handen och benet. Förutom att det inte fungerar som du vill. Hoppas att det går bra för Emil i helgen.



Kramar



Garmin

2011-06-18 @ 18:23:01
Postat av: Anna

Gunnar. Det är på fritids på Långared skolan. Ålder 6-12 år. Skall bli mysigt, då det är en trevlig liten skola. Hoppas allt är bra med er och lilla Thea. Kram

2011-06-18 @ 20:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0