jobb

 Idag har jag varit på arbetsintervju. Det kändes helt ok och jag hoppas verkligen att jag får jobbet. Imorgon eftermiddag får jag reda på hur det gått. Håller alla mina tummar och tår stenhårt!
De sista kvällarna har det varit hallabaloo här i stugan. Sune har varit övertrött och vägrat att somna. Det har slutat med att jag gett upp, bortstat tänderna och lagt mig jag med. Vi har typ somnat samtidigt. Ikväll gick det dock smidigare. Han var så himla trött att han somnade med vällingflaskan i munnen. Nu har vi bestämt att dra ned på hans lunchlur från 2 timmar till cirka 1,5 och inte sova för sent på dagen.

Här kommer några kort.

Vi åkte fyrhjuling till mina föräldrar i förrgår och åt kvällsmat



Igår käkade Sune chokladglass. Helt sjäääälv=)



Han har börjat få till ordentligt roliga miner ibland



God kväll

Kommentarer
Postat av: Ulla

Väldigt vad man kan se bestämd ut. Svårt det där med glass. Nu håller vi alla tummarna för Anna idag.

Kram

2011-06-14 @ 05:40:56
Postat av: Åsa

Sune, han är världens sötaste kille!



Kram kram

2011-06-14 @ 09:24:00
Postat av: Åsa

Håller tummarna för dig.



go Sune go, hoppas att mycke glass hamnade i munnen.



Kram

2011-06-14 @ 09:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0