hektiska men roliga dagar

Tjo!

I tisdags for familjen till Danmark och igår var det dags för Emil att tävla. Sune vaknade vid 06 och vid 10-tiden stod vi mitt ute i skogen där tävlingen skulle äga rum.
Det blev en heldag i strålande sol och med många trevliga människor runt omkring. Vi satte oss i bilen vid 18-tiden och bilade hem över bron. Det tog ett antal timmar och vid 01. i natt var vi åter hemma i stugan.

Nu skall vi grilla hos mina föräldrar och imorgon hålls det bröllop för Emils syster i Mariestad.

           Emil och Sune på tävlingsplatsen.



För några dagar sedan så spikade Sunes morfar ihop en sandlåda och idag blev den fylld=)



Vi eller snarare Sunes far fick även upp hans gunga,
som han fick av farmor och farfar Jan förra sommaren



Emil blev för övrigt 2:a på tävlingen och det var fullt godkänt. Jag är som ett vrak idag...Men glad=)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad bra! Å vad roligt med sandlåda! Det vill mina barn oxå ha, dom stackarna får köra grävmaskinen i gruset..

2011-06-03 @ 21:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0