Emil i tv

Hej.

Sune somnade just. Jag kikar tv. Emil är ute och grejar med sin svärfar. De byter däck eller nåt...på cykeln. Imorgon är det cykeltävling i Vårgårda. Emil kommer att finnas på plats och starten går vid 10. Det är tydligen ett kort lopp på endast en timme. Jag hoppas att vår son mår bättre så att vi kan åka med och heja.

Emil är med på tv. På kanal 4 närmare bestämt. Det är någon kort reklamfilm för cykelvasan. Håll koll så kanske ni ser honom=)

Idag ringde telefonen och det var från ytterligare ett jobb som jag har sökt. Jag skall på intervju dit på onsdag. Kul,kul!

Trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad bra det går med ditt jobbsökande! Du får lära mig! Är kroppen bätte?? Jag såg Emil på Tv:n igår! Kul, jag som aldrig annars tittar på reklam.

2011-06-10 @ 23:00:32
Postat av: Anna

Tjo johanna!

Jag tror att knepet är att vara kortfattad men ändå få med viktig info. Alla börjar i rincip sin ansökan med: Hej jag heter Anna och är 27 år gammal. Å hur kul är det att läsa i princip samma sak i varenda ansökan?

Skriv typ i stället: Skit på er! Här är jag=)Perfekt person för just detta jobb. Hör av er så berättar jag mer Mvh/Anna Kanske inte just skit på er, men du förstår nog=)



Kul att du såg honom på tv:n det har ej jag lyckats med.

Kroppen lite bättre, men det är tungjobbat.

Kram

2011-06-11 @ 07:58:52
Postat av: Gunnar

Nice med jobb på G! Själv skall jag vara ledig nu lite... Det är inte så tokigt det heller .-)



Vi tyckte väl att det var Emil vi skymtade i en reklamfilm häromdagen! Då hade vi rätt! Kul!

2011-06-11 @ 12:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0