Bröllopsfeber

Underbart vackra brudparet


      Och Emils söta syster som var bruden



Igår var vi uppe i Mariestad på bröllop. Emils storasyster gifte sig med sin Johan. Det var kalasbra väder och det förgyllde självklart stämningen. Nu är jag hur trötter som helst.
Sitter med min kära Emil och tittar på big brotherutröstningen.

Orkar faktiskt inte skriva mer. Förutom att Johan å malin var sååååå fina och att jag är glad över att de funnit varandra och att jag önskar dem all lycka.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att ni kom! Vi ses snart igen ju. Kram

2011-06-06 @ 10:36:14
Postat av: Lotta

Ååååh vilken söt syster Emil har! Kram

2011-06-07 @ 16:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0