Oj,oj,oj

NU är jag trött. Sune är desto tröttare. Han stensomnade just med vällngflaskan mun. Vi är hemma igen efter några mysiga dagar hemma hos Emils föräldrar. Bilresan hem flöt på fint. Jag och Sune stannade strax innan Mariestad och åt upp vår matsäck.  Sedan hopp in i bilen igen och fortsatt hemåt.

Imorgon kommer vår älskade Emil hem och det ska bli rktgt kul. Denna gång har han varit borta 17 dagar igen. Veckan som kommer är det SM i mountainbike i Borås, så där kommer vi hålla hus en hel del.

Nu googla lite om LCHF. Jag känner att jag behöver få lite mer koll på hur jag ska äta...Kan väl tillägga att jag fuskat lite granna nu i helgen=) Skit samma, det är ju semester och jag skall absolut inte stressa min stackars kropp för tillfället. Viktigast är att få den att må bra igen och komma  balans och jag är på rätt väg nu iaf=)

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Skönt att hemresan gick bra. Alltid orolig när ni är ute efter vägen och far. Kul har det varit för oss att ha fått umgåtts med er några dagar. Ses snart. Kram

2011-07-11 @ 05:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0