Nu går det åt rätt håll!

Äntligen säger jag bara. Jag var ute en tur på cyklen igår och hade sällskap av två Gräfsnästjejer. Den ena på mtb och den andra på en 7-växlad damcykel. Kan motvilligt erkänna att jag var den som körde saktast utav oss tre, fast det skiter jag faktikst i! Nu går det iaf. åt rätt håll. Jag känner mig helt ok i lederna nu och jag kunde till och med stå upp lite försiktigt i backarna igår utan att det var vidare obehagligt=) Jag är minst sagt glad!

    Jag igår efter cykelturen och bästa Sune


Tänk vad bra man kan må efter att ha fått tagit i lite och svettas ordentligt. Helt underbart!

Jag sitter just nu i soffan och Emil försöker natti vår son, utan resultat...
Jag är nyduschad efter att ha tagit en kvällspromenad.

Idag har jag och mamma varit på Hectors skor i Nossebro och jag hittade dessa billiga röda skor=)



Jag som ej har ett dugg koll på märkeskläder och dylikt trodde att jag först provade att par converse, men tyckte det var konstigt att det ej fanns något märke utanpå dem...Tittade i skon och där stod det 199:- I LIKE!!!!




Kommentarer
Postat av: Svärmorsan

Skönt att du mår bättre. Nu ska du se att det vänder. Söta är ni. Kram

2011-07-23 @ 06:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0