kan ni tänka

idag har jag och Sune varit med min mamma och shoppat. ( Ja,jag har fler vänner än min mamma) Madde som är min vän ifrån Borås, har åkt hela vägen från Borås för att leka med mig. Eller ja, vi har ätit jordgubbar och mat och lekt med Sune. Jag får nöja mig med att titta på hennes vänner på facebook. Men Maddes vänner är mina vänner ha,ha!!

Kan ni tänka er, en av klädesplaggen som jag köpte idag var en BLOMMIG kjol! Not me liksom. Håll ut. Kort kommer snarast. Men icke idag. Nu ska jag och Madde googla på mina före detta vänner eller mer kallade kks=) ( klubbcykelkompisar) Skall tllägga att jag ej är full utan bara sjukt trött.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0