Jävla bakverk!!

Jag som bara hatar att baka och alltid lyckas misslyckas med mina bakverk är förbannad. Efter dagens lunch blev jag sugen på muffins och satte igång att baka. Jag får alltid för mig att baka när jag är trött och sötsugen. Idag följde jag näst intill receptet. Blandade endast i lite vit choklad och lite vaniljsocker i smeten.

                  Först såg det lovande ut



Sen gick det käpprätt åt skogen!!!!!!!!!!!!!!!!



Medan jag surade en stund så piffade Emil till dem=)



             Ja,ja dom smakade helt ok iaf.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tur att Emil kan hjälpa till, hoppas att ni har haft sköna dagar där hemma.



Håller tummarna för Emil och Em men även för att du kan börja träna mer. Men du tar det lungt denna gång hoppas jag.



2011-07-28 @ 20:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0