Vill gärna byta huvud

Ja, nu har huvudvärken slagit till igen, det var då jäklar vad den ska hålla på! Blir förbannad. Dagen har i och för sig varit sjukt fullspäckad, så kanske inte är så konstigt. Klockan ringde 07.15 i morse, då gick vi upp och sedan for vi till Allegymmet. Sune var hos sin barnvakt och jag gick och tränade. Lotta håller i en träningsgrupp på fredag mornar. 30 minuter spinning och 30 minuter styrka. Efter det sprang jag 40 minuter på löpbandet och sen dess har jag inte varit mig själv. Puh, vad jag är sliten.

                                      Styrkepass


 Löppass på bandet(Obs, här har jag bara sprungit 10 minuter. Var inte lika pigg efter 40...)


Efter träning, duschning och hämtning av Nunis for vi till min lillasyster och fick lunch. Min mamma är tokförkyd så jag åkte iväg och storhandlade åt henne efter maten, medan Sune stannade hos syrran. Vi kom hem nu i eftermiddag närmare 17.00 bestämt. Jag räknar minuterna tills han ska gå och lägga sig så jag kan tippa mig i soffan. Ska inte göra mycket mer idag...

Kommentarer
Postat av: Sara

Fan vad du ser fit ut! :) Vi får komma ner någon gång när vi är i krokarna och träna på nya allegymet, verkar vara jättefräsht.

2011-01-28 @ 18:59:50
URL: http://mtbsara.blogspot.com
Postat av: Anna

Tack, tack, men skenet kan dock bedra...Tror det är kläderna som gör det=) Hoppas allt är bra med er och bebben i magen

2011-01-28 @ 19:18:50
Postat av: Lotta

Tack för igår Anna, kul att du var med. Själv fikade jag med pensionärerna när du sprang... Kaffe & chokladkex, förra veckan åt vi wienerbröd!

Alle & peter gillade lasagnen, tack för den!



Till Sara: Grattis till bebis som jag hört ryktas om! Ni är hjärtligt välkomna till oss om ni har vägarna förbi.

/ Lotta

2011-01-29 @ 09:46:57
Postat av: Anna

Ska villigt erkänna att jag var sjukt fikasugen igår eftermiddag! Stod då och tittade på wienerbröd, men bet ihop och köpte en macka ist. Kul att de kunde äta maten!

2011-01-29 @ 10:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0