Victoria secret show




Sune och jag har sovit vår efermiddagsskönhetssömn. Jag älskar att sova middag! Nu börjar Victoria secret fashion show på tv. Enligt min syster så skulle det inspirera mig till mitt nya liv. Jag hoppas att hon menar att jag snart kommer kunna köpa assexiga underkläder och inte att jag ska lära mig att gå i såna där sjukt höga skor!! I love ju gympadojjisar!
Idag har jag äntligen tagit tag i tvättberget nere i källaren. Sjukt mycket tvätt! Det är ungefär som den typiska lyxfällan, man låter bara allt samlas på hög och hoppas att det försvinner av sig själv...Anledningen till att jag inte har tvättat är att vi har massa äckliga kryp i källaren och därför drar jag på det in i det sista. Idag insåg jag att jag tyvärr var tvungen att tvätta, då jag endast har 2 par rena sockar.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Känner igen senariot. Har själv även hunnit med ett träningspass. Styrka ben och löpning 30 minuter. Skönt att vara av med gipset, men det är inte lätt att få armen att fungera igen. Ser fram mot sista tävlings helgen. kommer ni med eller ska ni softa hemma. Vi höres



Kram Åsa

2011-01-02 @ 20:34:26
Postat av: Anna

Härligt att du blivit av med gipset! Ser du fram emot tävlingen?! Jag tycker snarare att det känns helt totalt omotiverat. Det är typ 25 anmälda...Å nu kan man inte stå vid sidan om och bara trycka i sig fika heller...

2011-01-02 @ 21:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0