Trött nu

Tjo!

Nu är det strax läggdags för min del. Sune sover redan och Emil hinner alltid lägga sig före mig...
Idag har varit en bra dag.Tror att det kan ha med det varmare klimatet att göra. I morse när Emil sprang iväg till gymmet så packade jag ned Sune i bärstolen. Det var riktigt kul att ha honom på ryggen, men blev lite tungt när han lyckades somna till. Då lutade liksom hela ekipaget något med  åt vänster.

För en stund sedan var jag ute på kvällspromenad med mamman till barnet som vi var på kalas hos tidigare idag. Som tur var så hade hon en reflexväst på sig så jag slapp ta min vrålhemska banverketväst. Som för övrigt är orange och det är en bland dom fulaste färger som jag vet. Tack för en trevlig promenad! Tyvärr har jag mer skoskav nu än innan. Satte ändå på ett plåster på mitt gamla skav men lyckades missa rätt punkt med några centimeter.

Så här såg dagens matschema och träning ut:

Frukost:
En tallrik gröt med russin och mellanmjölk( Nä jag tröttnar inte. Har tuggat knäckebröd varje morgon sedan i somras. Detta är smidigare då man i princip kan svälja rakt av när man sitter å är skitrött+att det värmer gott i magen)

Mellanmål: En banan

Lunch: pasta penne med tikka masala kryddad korvgryta

Mellanmål: 2 knäckebröd med ost+ en kopp grönt te (Var på kalas och åt detta ist för godsaker)

Mellanmål: Ett äpple och en morot

Kvällsmat: Hemmamarinerad fläskfilé och sallad med balsamicovinäger (Var extrapris på fläskfilén på Willys igår) Svensk om ni undrar.

Morgonpromenad efter frukost med Sune i bärstolen och kvällspromenad efter kvällsmaten.
Här kommer för övrigt ett litet smakprov på kvällens middag!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Härlig promenad! Blev det nåt över av maten? Såg himla gott ut! :)

2011-01-04 @ 21:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0