dagen

Sitter i soffan med datorn i knät och min pappa sitter bredvid och kollar på tv. Mamma min står i köket och diskar(Nej jag har absolut inte bett henne om det) Jag känner mig som en av de bortskämda tonåringarna som det var en dokumentärserie om på svt för ett tag sedan. Fy sjutton vad folk kan skämma bort sina barn! Jag fattar inte vad man tänker med när man som förälder passar upp på sina barn på detta sätt. Tror man verkligen i sin enfald att människor runt omkring kommer tycka om deras barn mest och att detta är mycket bättre än alla andras?? Då lever man i en fantasivärld. Visst tycker jag att mitt och Emils barn är det bästa här i världen, men för det kommer jag inte tillåta att han blir en bortskämd och lat snorunge som int ekan uppföra sig bland andra människor.
Imorgon ska jag och Sune ha ettårskalas för honom. Jag hoppas att han inte blir dålig i natt( Man kan nämligen bli det av vaccinationen) Nu ikväll har jag gjort en stor sallad som vi ska ha till lasagnen imorgon. Och så har jag förberett dumlechokladmoussén som vi ska ha till efterrätt. Visst lät det gott??!
Jag måste få till ett löppass också...Så två av mammorna ska faktiskt komma någon timme tidigare för att ta hand om Sune den stunden som jag tar mig 3 varv runt byn. Japp, imorgon ska jag öka på med ett varv till. Nu är det snart bara 1 månad kvar tills jag ska springa en mil, så nu behöver jag trappa upp distansen lite.

Dagen:

Frukost: En tallrik med gröt, russin och mellanmjölk

Lunch: Sushi ( Med lillasyster på stan)

Mellanmål: 2 riskakor med messmör

Mellanmål: 2 knäckebröd med keso och kalkon+ en kopp grönt te

Kvällsmat: Hemmagjord fisksoppa+ en knäckemacka med keso

Ska äta någonting mer ikväll

Ingen motion alls idag= planerad vilodag

Här är kvällens fisksoppa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0