Svullen mage

Jag är helt slut. Vet inte när jag var så här sliten senast. Tror att löpningen tog ordentligt på mig. Ingen vidare van löpare. Känner mig lika sliten som man(Jag) kan göra efter ett 4 timmars pass på cykeln. Nu ska jag typ bara fixa detta inlägg och sen borsta tänderna...

Jag är jättesugen på att styrketräna imorgon! Har tyvärr inte blivit något sådant pass denna vecka pga. förkylningskänningar i halsen, men nu verkar det ha gett sig.
Min mage mår dock inget vidare, då den är lika uppsvälld som magen kan bli på en överkörd grävling om sommaren, när solen ligger och gassar på. Vi har haft kalas för Sune nu ikväll och jag bjöd på smårgåstårta som jag själv gjort och min mamma hade bakat en god grädd- och marängtårta till efterrätt. Min stackars mage är ovan vid feta och söta saker, så den kunde ha mått bättre än vad den gör just nu. Tur att jag inte ska mäta mig runt midjan idag, den har säkert svällt med minst 20 cm!


                          Smörgåstårtan klargarnerad
                   Det som ser ut som igelkottbajs är snarare svart rom...

Detta har jag käkat idag:

Frukost: En tallrik gröt med russin och mellanmjölk

Mellanmål: En banan( sprang efter denna)

Mellanmål: 2 riskakor med messmör

Lunch:Spicy thaisoppa med majs

Kvällsmat: En STOR bit smörgåstårta+ en liten tårtbit+ en kopp grönt te

Nu är det inget mer fikande förrän denna månad är slut. Jag ska klara mitt första mål loosa minst 2 kilo! En ansiktsmassage väntar ju på mig=)


Kommentarer
Postat av: Ulla

Ser gott ut! Det var du värd. Du ska inte bryta ihop om vågen visa samma, eller bara lite mindre. Muskler väger en massa. Bättre att rätta sig efter måttband och att man mår bättre. Kram

2011-01-22 @ 21:39:31
Postat av: Anna

Mmmmm det har du delvis rätt i Ulla. Men det är fullt ok och normlat att tappa 0,5 kg i veckan. Så 2 kilo ska jag bara klara av=)

2011-01-23 @ 10:11:59
Postat av: Lotta

Tack för i går Anna, det var väldigt trevligt & mysigt tyckte vi som var där. Smörgåstårta och tårta var fantastiskt goda och Peter tackar så mycket för sin bit också! Kramis på er!

2011-01-23 @ 14:27:57
Postat av: Anna

Lotta, alltid mysigt när ni är här! Blir kanske lite sällan bara...Kram kram

2011-01-23 @ 16:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0