Kalas!

Idag har vi haft fullt upp, Sune och jag. Efter frukosten så insåg jag att jag var tvungen att gå ut och skotta undan på vår uppfart och parkering. Vi skulle iväg på kalas och det vore mer än typiskt att köra fast. Madde var snäll och tog hand om Sune under tiden. Jag sa:- Det tar nog cirka 20 minuter att skotta, men tji fick jag, det tog en hel timme! Emil, du skulle vara stolt över mig om du såg hur fint jag skottat!
Efter snöröjningen tog jag mig en snabbdusch och bytte kläder på Sune. Vi åkte mot Magra bygdegård. Jag trodde jag visste var den låg, men när jag kom fram så stod det Missionskyrka med stora bokstäver??!
Jag åkte vidare på vägen tills jag var en bra bit ut på vischan, då ringde jag och undrade var de andra höll hus. Jag hade tydligen åkt alldeles för långt, så jag vände och for tillbaka inåt byn. När jag väl hittade stället och körde in på parkeringen så lyckades jag hamna på en isfläck. Där stod jag en bra stund medan jag tokvarvade och svor om vartannat. Sune sov.(Kan tillägga att jag var trött och ashungrig)
Nomies mamma(eller kankse det var båda föräldrarna) Taskigt att ta för givet att det bara var mamman...hade gort 2 härliga pastasallader och till efterrätt blev det en underbart god tårta! Jag unnade mig en liten bit till min kopp med te. Mmmmmmm.

                      Nomies fina födelsedagstårta


Maten idag:

 

Frukost: En tallrik gröt med russin och mellanmjölk

Mellanmål: En banan

Lunch: Pastasallad+ efterrätt

Mellanmål: Nudlar

Kvällsmat: Tacorester från igår kväll

Jag ska äta något mer innan jag lägger mig...

Ingen träning idag, MEN snöskottning en timme och det var sjukt svettigt!

               Här leker Sune och är nöjd med livet


Kommentarer
Postat av: emil

Snöskottning is the shit =) Sune är en grymming!



Puss på er mina skruttar.

2011-01-15 @ 21:22:54
Postat av: Anna

Ja...Snöskottning är skit! nä, kan faktikst medge att jag hellre skottar än åker längd.

2011-01-15 @ 21:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0