Surast

Morgon.

Igår kväll var jag minst sagt grinig. Jag var sur på allt inom räckhåll och stackars Emil fick stå ut med sin tråkiga sambo. När vi sedan lade oss för att sova så ville han att jag skulle analysera dagen. -Analysera?!! Utbrast jag. -Varför då?! -Jo, sa han lite försiktigt. -Vad har du till exempel ätit idag? Jag tyckte att jag hade ätit som jag skulle, men sen visade det sig att jag hade glömt ett viktigt mellanmål. På grund av detta blev jag genomfrusen och allmänt jättetråkig...Sorry Emil och tack för att du står ut med mig.

Idag är det nya tag som gäller!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är precis en sån grej som Emil gjorde igår kväll som gör att man inte kan leva utan sin kille utan att få tupp-juck. Känner igen det så väl, just det där med att ola får ner en på jorden lite när man "går över styr" woman-style ;)

2011-01-04 @ 10:21:20
URL: http://www.mtbsara.blogspot.com
Postat av: Lotta

God morgon/ förmiddag lilla Anna! Förlåt att jag inte var särskilt stöttande igår utan helt nedgrävd i bokföringsträsket...

Kram Lotta

2011-01-04 @ 10:59:18
Postat av: Anna

Ja,jag är glad att jag har Emil. Jag har en tendens att alltid gå över styr. Menar då att jag sätter upp ett mål och pallar typ i 2 veckor. men nu jäklar!!! Denna gången ska allt gå vägen. Kram på dig Sara och bebben.

2011-01-04 @ 12:07:45
Postat av: Anna

Det är lugnt Lotta. Jag måste ju lära mig att stå på egna ben ibland också! Åtminstone ett...

2011-01-04 @ 12:08:45
Postat av: Åsa

Know the fealing. Blir lika dan när jag inte äter som jag ska. Vi får hitta på något skoj för utom att fika. Hur kommer ni att bo i Skåneland.

Idag har jag en vilodag. Har det senaste två dagarna sprungit 9 km och tränat styrka. Idag blev det en lång promenad.

Vi Höres och tappa inte motivationen. ;)

2011-01-04 @ 16:27:16
Postat av: Anna

Tjo Åsa! Duktig du är. Jag funderar helt ärligt på att köra damer sport på sönd...Hänger du på???

2011-01-04 @ 17:13:00
Postat av: Åsa

Jag kan ta hand om Sune, kan intesträcka och böja armen helt ännu. Men heja är jag en baddare på. ;)

2011-01-05 @ 13:43:37
Postat av: Anna

Det var snällt av dig.Har inte bestämt hur jag ska göra i helgen. Idag är jag osugen på allt som har med träning att göra...Kram

2011-01-06 @ 10:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0