Sprang som en antilop!

Nu sitter jag i soffan under en mjuk filt, iklädd mina härliga raggsockar och skitfula gråa mysbrallor, som man för övrigt får elefantröv i. Min mamma har strängt förbjudit mig att visa mig offentligt i dessa byxor.
Jag har nu avverkat mitt första träningspass. Det blev cirka 40 minuter styrketräning och löpning i 20 minuter. Det var min allra första debut på ett löpband och jag tyckte faktiskt att det var riktigt kul! Trodde det skulle vara asboring att glo rakt ut över gymmaskinerna, en lättnad att det inte kändes så. Jag har en tendens att vricka mina fötter ganska lätt. Därför går en hel del av min energi till att hålla koll på dem när jag springer. Nu kunde jag istället fokusera på löpningen, vilket var ballt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0