Sprang för glatta livet. Trots trökTakida

Mätt i magen och trött i mössan. Nu har jag och vännen Madde avnjutit en härlig tacokvällsmat. Det är lite intressant å se att man faktiskt kan minska sin magsäck utan att göra ett sånt där äckligt kirurgiskt ingrepp. Vanligtvis kan jag lätt smacka i mig 2,5 fullproppade mjuka tacobröd. Ikväll orkade jag endast ett...
Vi har hyrt en film som vi snart ska kika på. Det för inte bli en alltför sen kväll, då Sune antagligen vaknar vid 06 imorgon som vanligt.

Så här har dagen sett ut:

Frukost: En tallrik gröt med russin och mellanmjölk

Lunch: Tredje gången gillt för det trista kycklinggrytan. Nu är den äntligen slut!

Mellanmål: En dahlblads fudge crisp bar

Mellanmål: 2 knäckemackor med keso och kaviar+ en kopp grönt te

Kvällsmat: Tacos

Träningen: 40 minuter promenad med vagnen, 30 minuter gymmet och 30 minuter löpning.

Här är jag förresten i full action på löpbandet. Bortse från gäddhäng och dubbelhaka. Jag är på god väg! Fast brösten ser ju helt okey ut faktiskt. Ha,ha! Ser antagligen bra ut för att Madde lyckades ta ett kort på mej när brösten var i sitt högsta läge. Strax efter damp dom också ned.



Idag stängde i alla fall ingen av musiken när jag sprang, MEN trökTakida spelade en av sina trökigaste låtar. När man hör honom så känns det som om det är en stackars herrelös hund som ylar ut sin ensamhet på någon gammal snäll pensionärs trappa.


Kommentarer
Postat av: Börje Bus

Hej där... Fasen va du ligger i,ska du börja tävla igen!?

2011-01-16 @ 12:47:03
Postat av: Anna

Tja Börje! Så du har hittat hit=) Ja,det vore ju kul att stå på startlinjen någon gång i sommar. I sportklassen då förstås! Vi får se vad som händer...

2011-01-16 @ 20:52:38
Postat av: Börje Bus

Klart jag hittat hit =)

Kul,du kan ju börja med att åka ifrån dom i sportklassen så kan du ju klassa upp dig sen.... =)



Hör av mig nästa gång jag är i a-sås,vore trevligt att träffa dig å lill-killen!

Jag försvinner till thailand på söndag å är borta 3v men sen kommer jag besöka allebike så kanske då....

2011-01-17 @ 15:11:58
Postat av: Anna

Ha, ha Börje! Glad om jag tar mig i mål i sportklassen=)Ja visst, hör av dig! Vi hänger på allebike ibland men har lyckats missa dig varje gång. Thailand??!! 3 veckor din fuling=) Ha det så gött då.

2011-01-17 @ 19:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0