Solsidan rules!


Nu börjar magen att sukta efter mat igen... Jag ska strax fixa ihop 2 knäckemackor med keso och kaviar. Skyndar mig att skriva ned detta för att undvika ytterligare ett bitch och idiotbryt. Idag blir det tidig läggning för min del. Det blev det iofs igår med då jag somnade framför trista och tråkiga göta kanal 3. Ursäkta mig, men jag tycker verkligen den filmen är skittrist. Tacka vet jag solsidan!!
Idag har dagen sett ut som sådan:

Frukost: En tallrik gröt med russin och mellanmjölk

Lunch: Ungsstekt lax med sesamfrön, pastaskruvar, ärtor och en grönsallad

Mellanmål: 2 riskakor med messmör

Kvällsmat: Ungsgrönsakerna från igår och ärtorna från idag. (Hällde på lite mjölk och värmde i en kastrull)

Nu: 2 knäckemackor med keso och kaviar

Dagens motion har varit en promenad med Sune i vagnen runt byn. Cirka 40 minuter. (Jag hade i min planering att ta det lite lugnare idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0