Shit all over!

Idag var tanken att vi skulle ta det någorlund lungt, men riktigt så blev det inte. Vi kom hem för en liten stund sedan. Idag har hela familjen varit på allebike där jag har lagat mat till oss inklusive Lotta och Peter. Efter det så tränade jag en stund på gymmet. Sprang 30 minuter på löpbandet och det kändes helt ok. När vi var klara på allebike, vilket tog halva dagen, så åkte vi till Willys och storhandlade. På väg hem stannade vi till hos Per och hans familj. Per har hjälpt till att bygga ett hjul till Emils cykel.
Vi stannade en stund och det bjöds på fika. Malin hade bakat semlor och  idag unnade jag mig faktiskt en och den smakade otroligt bra!
Innan vi fikade så behövde det bytas bajsblöja på Sune. Jag och Emil gick båda in på toa(Som det team vi är) Och tur var väl det, för när Emil avlägsnade blöjan från Sunes lilla rumpa, så small det bara till! Ut kom en raket fylld med bajs och träffade halva Emil, badrumsmattan och badrumsgolvet. Mitt i alltihopa kommer Per och Malins 2-årige son in och lyckas nätt och jämnt missa att bli träffad. Ha,ha, nu efteråt kan man skratta åt det, men just då var det inte alltför muntert.
Nu ska vi slänga ihop lite kvällsmat. Jag återkommer lite senare...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha! Påminner något om när vi var ute och promenerade i somras...

Tack för maten idag, det var jättegott som alltid! Kram Lotta

2011-01-10 @ 19:23:50
Postat av: Anna

Ha,ha...Det tyckte du var roligt förstår jag...Det var inte lika roligt för den inblandade kan jag lova.

2011-01-10 @ 20:25:25
Postat av: Lotta

Jag ville ju mata honom med banan, det kanske hade varit bra så här i efterhand...

2011-01-10 @ 22:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0